Rinkitės:

Prekių pristatymas

8. Prekių pristatymas:

8.1. Prekės pristatomos Lietuvos respublikoje, arba atskiru sutarimu ir kainomis už Lietuvos respublikos ribų.

8.2. Prekes Pirkėjo sąskaita pristato transporto įmonė. Atskirais Pardavėjo nuodytais atvejais prekės pristatomos Pardavėjo sąskaita.

8.3. Prekės pristatomos (Priklausomai nuo Pirkėjo nurodyto adreso), Pirkėjo nurodytu adresu per 2-5 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes bei prekių transportavimą.

8.4. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų prekių svorio, tūrio, matmenų ir pristatymo vietos, todėl galutinę kainą pamatysite tik suformavę užsakymą.

8.5. Prekės pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos būklę.

8.6. Prekes, pristačius Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma,kad prekės pirkėjui yra perduotos. Ne vėliau, kaip prekių pristatymo dieną. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant,tačiau ne vėliau, kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių pristatymu.

8.7. Jei prekės(-ių) kaina viršija 1000 EUR, prekė perduodama,priimančiam asmeniui, pateikus asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Jei prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo nurodyti prekes priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo informaciją pastabų ir komentarų skiltyje.

8.8. Pardavėjas neatsako už pinigų kilmę, t.y. jei pirkimą atlieka nepilnametis asmuo, pardavėjas pirkimą vertina kaip suderintą veiksmą su tėvais ir (arba) globėjais.

8.9. Gavėjas privalo priėmimo metu, dalyvaujant Kurjeriui,apžiūrėti siuntos pakuotes. Pastebėjęs pakuotės pažeidimus, Gavėjas turi tai pažymėti siuntos pristatymo patvirtinime bei užpildyti Kurjerio pateiktą Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą.

9. Prekių grąžinimas:

9.1. Jei Pirkėjas (vartotojas) atsisako prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, kaip tai numato Sąlygų 3.2 p., prekės grąžinamos Pardavėjo sąskaita per 15 dienų nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą. Daiktai, kurių pirkėjui (vartotojui) nepatinka forma,dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis), keičiami ar priimami iš Pirkėjo per 14 dienų terminą nuo prekių pristatymo artimiausiame UAB „ORGSIS“ salone – daiktų grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“, prekė grąžinama Pirkėjo sąskaita.

9.1.1. Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei buvo pateikta kartu su preke). Grąžinant būtina pridėti originalią sąskaitą faktūrą, kurią gaunate su preke, užpildytą ir pasirašytą grąžinimo formą (užpildyti galima priduodant prekę Garantinės priežiūros skyriuje arba artimiausiame salone).

9.1.2. Už daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu daiktas nėra sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Pardavėjas nepriima grąžinamo daikto.

9.1.3. Prekės nebus priimamos atgal, jei buvo naudojamos ir/arba buvo sugadintos ir/arba prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę,nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).

9.2. Jeigu pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų,Pirkėjas turi teisę kreiptis į artimiausią UAB „ORGSIS“ Garantinės priežiūros skyrių dėl prekės remonto ar grąžinimo.

OHSAS orgsis business center
Copyright © 1996 - 2024. UAB "Orgsis". Privatumo politika.
Įmonės kodas: 123551070. PVM mokėtojo kodas: LT235510716
Ši svetainė naudoja slapukus. Slapukai naudojami tam, kad būtų užtikrintas interneto svetainės tinkamas veikimas.

Sutinku Daugiau apie slapukus